DIY · Eskulanak

Xehetasun txikiak lantzen

NiBatzutan ez da beharrezkoa eskulan handitan sartzea emaitza politak lortzeko. Gainera, bizi garen mundu azkar honetan, maiz ez dugu denborarik izaten prozedura luzeak eskatzen dituzten lanetan sartzeko. Edo emaitzak “ya” ikusteko gogoa dugu… ze asegarria den atsalde berdinean hasi eta amaitzen dugun eskulantxoa, ezta? Gerta daiteke ere ur handitan sartzeko gogorik ez izatea, edo eskulanen munduan lehen urratsak ematen hasi eta errazak eta arinak diren proiektutxoak nahiago izatea.

Nire kasuan denbora falta da azken astetan gauza txikiak egitera eraman nauena. Beno, egia esan, ideien pilaketak ere zerikusia izan du; hainbese gauza eta asmo ditut buruan bueltaka! Benetan, nire egunek 48 ordu izan beharko lituzkete…

Ba aldaketa edota eskulan txikien kontura, hementxe egin berri ditudan ideia batzuk:

1.Kartoi biribilkiak forratu:

Etxean kartoizko biribilki pare bat ditut. Tituluak, liburuentzako forroa eta antzekoak gordetzeko erabiltzen ditut, eta aste honetan paper politez forratu ditut. Orain txukun txukun ikusten dira nire edukiontzi-paperontzian. Gustatzen?

 

 

Paper berezi horiek etxean nituen, beraz ez dut ezer erosi behar izan. Paperak aukeratu, biribilkiari kola eman, papera itsatsi eta soberakinak moztu, eta alde batetako tapoia kolatu biribilkia ixteko. Ez urduritu papera itsastean apur bat zimurtzen bada, kolak papera bustitzen duenean gertatu ohi da eta berriz ere lehortzean zimurrak desagertzen dira. Eta begira emaitza ikusgarria.

 

 

2. Kristalezko poteen tapak forratu:

Aurrekoan bezala, etxean nituen paper ezberdinak erabili ditut, eta auzoko supermerkatuan erosten dudan mahonesa poteak alaitu ditut. Tea eta bestelako infusioak gordetzeko oso aproposak dira.

IMG_20180327_184232_HDR.jpg

Ikusten duzue ez dela ezer berezirik erabili behar, hori bai, kola ondo banatzeko pintzel laua erabiltzea gomendatzen dizuet, horrela akats asko ekidingo dituzue.

 

 

Tapen neurriko paperak ebaki, goiko aldea kolatu eta itsatsi, lehortzen utzi, soberan dagoen papera moztu, aldeak itsatsi, berriz ere lehortzen utzi (pazientzia pixka bat!), eta azkenik, babesteko gainetik beste kola geruza bat eman. Eta begira ze pote moñoñoak!

IMG_20180330_182000_HDR.jpg

3. Zigarroen metalezko kutxatxoa forratu:

Berriz ere etxean nuen washi tape biribilki bat erabili dut, bai eta hutsik nuen kutxatxoa. Hona hemen itxura aldatzeko eman ditudan pausoak argazkietan.

 

 

 

 

Nik goiko eta beheko aldeak kontu handiz bereiztu ditut, forratzeko prozesua erreztu eta emaitza txukunagoa lortzeko, baina hori erabiltzen duzuen kutxaren baitan egongo da. Bigarren argazkian ikusten denez, bai tapa, bai beheko aldea forratzean erditik hastea gomendatzen dizuet. Zintaren soberakinak kuterrarekin oso ondo mozten dira. Barru aldean ere zinta jarri diot, mutur guztiak tapatu eta finagoa geratzeko. Orain kutxatxoa nire zorroan gauzak ordenatuak mantentzeko erabiltzen dut.

 

 

4. Edozein arropari botoiak aldatu:

Txorakeri bat dirudi, baina botoiak aldatzen soilik, aldaketa handia lortuko dituzue, ikusi egin nuen artilezko lepo honen adibidea.

 

 

Agian aspaldian erabiltzen ez duzuen txamarra edo soinekoa horrelako ukitu batekin berritu dezakezue.

5. Armairuen heldulekuak aldatu:

IMG_20180319_174255.jpg

Nik sukaldeko armairuetan eta logelarako erosi dudan armairu handian egin dut. Sukaldeko heldulekuak hondatu samarrak zeuden eta logelako armairuak zekarzkienak ez zitzaizkidan batere gustatzen. Leroy Merlinen aukera handia eta prezio oso onak topatu nituen. Egia da hain aukera zabalarekin, denbora eman nuela aukeratzeko, baina uste dut merezi izan duela.

Gogoratu bi tirafondoen arteko distantzia neurtu behar duzuela eta neurri berekoak erosi, bestela zulo berriak egin beharko dituzue, eta zaharrak agerian geratuko dira.

 

 

 

 

Logelako armairuko larruzko heldukuak ez ziren batere erosoak, orain ordea oso erraz irekitzen da.

 

 

 

Beno, oraingoan arratsalde batean bukatzeko ideia txikitxo hauek uzten dizkizuet, ea hurrengoan proiektu handiago bat burutzen dugun.

Laister arte!!!

Utzi iruzkina